Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

You can send an email to [email protected] if you have questions about how to use this forum.

el traductor de youtube..

Tengo problemas con la traducción de algunos videos de Mark. La heramienta que tiene youtube , para la traducción (subtiludada) al español, sirve solo para algunos videos?. Me gustaría ver todos los videos traducidos al español, pero no se como hacerlo........

Comments

• tjstjs -
    edited April 2013
    "I have problems with the translation of some videos of Mark. The grassy which has youtube for the translation (subtiludada) to Spanish, serves only to some videos?. I would like to see all the videos translated into Spanish, but not how ........"

I used google translator to read your post Eudoro. Which videos didn't translate for you? Include the links on youtube. Maybe someone can help?

Google translator -
    Usé el traductor de google para leer tu post Eudoro. ¿Qué vídeos no se tradujo para usted? Incluya los enlaces en youtube. Tal vez alguien me puede ayudar?
  • Yes, sorry, we do not have subtitles for all the videos yet. We will try to get them soon but it may be a few weeks.

More information here: drawmixpaint.com/subtitles
    (list of videos with subtitles and list of languages are at the bottom of the page)
  • clips de "Pintura de retratos de Mark Carder"
    clips de "Still-Life: de principio a fin"
    cómo fotografiar una pintura
    cómo barniz de una pintura al óleo
    cómo configurar una naturaleza muerta
    cómo hacer una caja de sombra para los artistas
    LOS ENLACES.

• Son 6 los videos que no tienen traducción al español.
    Gracias TJS......
    luis
  • Hola,David_Quinn_Carder, muchas gracias por tu información, Esperaré entonces para la traducción de los videos.
    luisfrancisco
Sign In or Register to comment.